Hoogeveen

Hoogeveen

Hoogeveen met een hoofdletter H
Jarenlang hebben we met de pay-off Hoogeveen met een hoofdletter H op passende wijze invulling aan de wensen van Hoogeveen om zichzelf te promoten: met ambitie, tikkeltje arrogant maar niet té en met een zekere dosis humor.

Alle promotionele uitingen van de gemeente werden voorzien van het H-stramien en via een brede campagne richting inwoners werd ook de trots van de Hoogevener aangewakkerd. Samen met de ondernemers in het centrum werd vaart gezet achter de gemeentelijke ambities én achter de citymarketingcampagne. Dit leverde het predicaat ‘Beste binnenstad van Nederland’ op met een belangrijke rol voor onder andere promotie en marketing.

Hi Hoogeveen
Het BESTEmming Binnenstad-project past in een groter kader van stadsmarketing. Onder de noemer ‘Hi Hoogeveen’ worden allerlei aspecten en evenementen in en rond Hoogeveen gepromoot. En worden bezoekers verwelkomd. Deze kreet (‘Hi Hoogeveen’) heeft ook zijn neerslag op de centrumcommunicatie van BESTEmming Binnenstad. Daarin refereren met kreten als ‘Hi nieuwe hoofdstraat’ en ‘Hi verrassend Kerkplein’ aan de algemene Hoogeveen-campagne en verwelkomen we de nieuwe stadsgebieden.

De citymarketingcampagne voor Hoogeveen is voor kinderen maar ook dóór kinderen. Met een speciale kinderjury doorlopen we het hele traject en vullen we samen stap voor stap de campagne en de activiteiten in het centrum in.